I väntans tider!

Peter och jag går runt hemma och plockar och pysslar. VI väntar, och väntar och väntar. På vadå? På att de ska bli onsdag. Vi har nämligen gått och blivit med valp! Igår var vi och tittade på vår blivande familjemedlem, och bestämde oss för att vi ville ha honom, och på onsdag ska vi hämta den lille krabaten. Det är en blandras, pappan är renrasig Shi tzu, och mamman en blandning av Lhasa apso, Bichon frisé och Papillon. En riktig liten dunboll!

Peter föll handlöst direkt, medan jag höll huvudet kallt och undersökte och studerade noga. När allt verkade bra, så började jag också släppa lite på objektiviteten, och charmades totalt jag med!



Lycklig blivande hundägare!

Vad det han ska heta? Efter en hel del funderande fram och tillbaka med många konstiga eller mindre konstiga förslag, fastnade vi till slut för Hamlet! Imorgon ska det inhandlas de grejer som behövs, bl a sovplats och koppel. Och leksaker såklart! :)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0