Kommer strax...

De utlovade bilderna från Valborg dröjer lite till, men de kommer, jag lovar!

Dagen har bjutt på en liten besvikelse, men det är bara att skaka av sig och fortsätta framåt. Jag skulle tagit igen ett av de tre seminarier jag har kvar från Språk och mattekursen, men tyvärr har min mage varit helt paj idag. Misstänker biverkningar från medicin mot njursten som jag fick ta i helgen, sedan är ju min mage inte som den borde vara emellanåt. Tyvärr så gick detta seminariet endast idag, så jag kan inte ta igen det denna terminen. Har mailat delkursansvarig och återigen undersökt möjlighet att få restuppgift istället (den gamla ansvariga har gått i pension), annars ges seminariet troligen inte förrän i december. Vilket vore minst sagt surt...! Lagom roligt när det bara är ett enda som fattas. Så jag hoppas på det bästa, de vill ju också att jag ska få ut mitt betyg (som är ett VG!) eftersom de inte får pengar för mig annars :P

Dagen bjöd också på en mysig lunch i solen på vår balkong. Härligt att kunna äta utomhus, även när man bor i en studentlägenhet.  Ikväll blir det hemgjorda quornburgare framför teven. Hoppas kunna övertala Peter att spela lite Mario sen på wii:t. Tyvärr så har vi varvat spelet snart två gånger, så både han och jag börjar tröttna. Hoppas verkligen de gör ett nytt Super Mario Bros spel! De är helt klart bland de bästa, om inte till och med de bästa!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0