Lite mera ledighet

Nu är vi tillbaka i Uppsala igen. Blev inget bloggande från Axvall, internetuppkopplingen krånglade där. Vi hade iaf trevligt hemma, köpte porslin på Rörstrand i Lidköping, flyttade lådor hemma, grillade och tog det lugnt. Hann också med en tur till Spiken för att köpa med himmelskt god varmrökt lax. SOm också står på lunchmenyn idag :)

Peter är i skolan, jag är "ledig", dvs lektionsfri både idag och imorgon. Idag ska jag ta det lugnt, men  hinna med lite smågrejer också.

  • Renskriva föreläsningsanteckningar på datorn
  • Gå en promenad i solskenet
  • Läsa kap 3 i stora jobbiga engelska geografiboken.


Det är varmt, strålande sol, löven har slagit ut nästan överallt. riktig vår/försommar med andra ord! Nu ska jag återgå till min sena frukost, troligen ute på balkongen!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0