Riktigt bra dag!

Dagen började alldeles strålande med att Peter fick tillbaka sitt tentaresultat från nationalekonomin, och var godkänd! Det blev en liten segerdans här i lägenheten, eller kanske snarare segerläten... Sedan ringde han till stipendiekansliet för att tala om resultatet, och fick besked att han får pengarna någon gång nästa vecka, hurra!

Jag kom hem från exkursionen för en liten stund sedan. Den var riktigt bra, och det var roligt att åka runt i delar av Uppsala som jag aldrig varit i förut. Trädgårdsstaden, en kanonfin stadsdel med prunkande trädgårdar och otroligt vackra hus är nog favoriten. Men med tanke på läge och utseende vågade vi inte ens fråga vad de kostar... Ett antal miljoner minst!

Nu är Peter hemma och käkar lunch, sen ska vi ut till Boländerna och köpa hundmat, efter det handla och sen är det dags att hämta valp! Känns nästan ofattbart, men otroligt spännande och roligt! Nu ska jag fixa till inköpslistan, kanske lägger in en bild senare ikväll... :)

Kommentarer
Postat av: M i z c a - RÖSTA PÅ DIN FAVORITBILD!

15kr är ju jättebilligt .. Det vill jag med ha =)

Mer än 25kr får det inte kosta..

2010-05-26 @ 19:55:38
URL: http://rodeback.blogg.se/

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0