Soligt värre

Hej på er!
Idag har det varit riktigt varmt och soligt här i Uppsala! Träden har slagit ut nu (inklusive björkarna med sitt elaka pollen!) och blommor sticker upp lite varstans. Trots det underbara vädret har jag suttit några timmar framför en teveskärm och spelat kommande Halo-spelet med Peter och Henrik. Det var riktigt roligt, även om jag kanske inte riktigt är på samma nivå som vissa andra... Vi åt lunch på Thai Village tillsammans med Henrik och hans kursare Daniel, god mat och trevligt sällskap!

Hade egentligen en föreläsnin i förmiddags, men sov så dåligt i natt att jag valde att skippa den. Kan nog få kopiera ev papper av en kursare, annars står det mesta i den engelska kurslitteraturen.
Igår var jag däremot i skolan hela dagen. Först ett seminarie om poesi på morgonen, sedan satt jag och pluggade i några timmar inför duggan som var på etermiddagen. Tror det gick bra, kändes så iaf, och hade skrivit ungefär samma som de andra. Är jag godkänd på den, så har jag bara två ynka seminarier att ta igen, sedan är jag helt ikapp! Hurra :)

Resten av kvällen ska tillbringas dels med middag framför teven, dels med att städa iordning här hemma. Vi bilar söderut i morgon eftermiddag för att tillbringa långhelgen i Axvall! Hos min Trasseltass, hurra!!!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0