Helgen

Föregående inlägg var ett test för att se om det funkade att mobilblogga, och det gjorde det tydligen. Nu ska jag bara lista ut hur man vänder fotona rätt!

Helgen har mestadels gått ut till att skriva lektionsplaneringar, samt vila. Har vaknat strax efter 7 både igår och idag. Igår gick jag upp då, vilket var bra. Idag försökte jag slumra någon timme till, vilket gjorde att jag har varit jätteseg hela dagen.
Vi var ute på Maxi och handlade förut, och nu ska jag klippa, klistra och färglägga en kortlek med engelskaövningar på. Sedan blir det lugnt resten av kvällen, ska nog spela lite Zelda, innan det blir tidigt sänggående. Känns skönt att ha arbetsdag hemma på tisdag, då blir det bara tre tidiga morgnar på raken :)

Hamlet har fullt sjå att hålla sig lugn. Det där med att undvika att hoppa har han inte riktigt förstått... Men stygnen och såret ser bra ut, och han är pigg och glad. Bara 8 dagar  kvar med tratten! Hoppas han kan bli avv med den lite tidigare. Nu ska jag sätta igång att klippa ut kort...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0