101007

Igår kväll firade vi Henriks födelsedag med rollspel och tacos. Jag var bara med på halva rollspelet, resten av tiden låg jag däackad i soffan pga njuren och biverkningar. Idag trodde jag att jag var bättre, eller jag kände mig bättre framåt eftermiddagen, och gick ut och busade med Hamlet och Peter. Inte helt smart gjort. Njuren protesterar nu efter att ha sprungit, böjt mig ner och hoppat lite med Lekmonstret. Det får bli ett varmt bad efter kvällsmaten, så hoppas jag att det släpper utan medicin.
Hade tänkt köpa gympakort imorgon och gympa, men inte så lämpligt än med tanke på hur njuren reagerar på bara lite hopp o skutt med Hamlet... Får bli vid ett senare tillfälle! 

Har även pysslat med lite roligare grejer, vi håller (äntligen) på att göra iordning ett fotoalbum från bröllopet. Väntar bara på bilder från Peters föräldrar, sen ska det nog bli klart! Har tagit lite tid, men tålamod sägs vara en dygd...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0