13 oktober


Hösten fortsätter vara sådär underbart vacke med sol och kyliga dagar. Börjar bli riktigt kallt ute nu! Då blir jag glad att jag köpte en ordentlig höstjacka för några veckor sedan. Igår kväll hängde vi på först Västgöta och sedan GH:s nation med Henrik, trevligt värre en vanlig sketen tisdag :) <br />Jag ska alldeles strax promenera ut till Maxi och handla lite på egen hand medan Peter har gruppdiskussion. I eftermiddag ska vi hem till Tim och Anna på fika, och innan dess ska lite pluggande hinnas med. Jag mailade min lärara och frågade om PM:et igår. Fick svar på kvällen, ett svar som gjorde mig både klokare och betydligt mer förvirrad. Men det känns som att jag har något att utgå ifrån nu, vilket är väldigt positivt. Nu gäller det bara att hitta lämplig litteratur också...  Men nu blir det promenad ut till Maxi!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0