Det blir alltid värre framåt natten...

Sent igår kväll blev smärtan värre igen, och jag fick gå över till lite starkare medicin. Det hjälpte såpass att jag lyckades somna. Sovit gnska dåligt, men nu på morgonen sov jag ända till 9.30. Låter kanske inte så länge, men för mig som brukar vara uppe runt 8 är det väldigt länge. Det har släppt något idag, men biverkningarna har givetvis dykt upp. Känns som min njure (och jag) har genomgått ett triathlon. Men tror det är ordentlig bättring på gång iaf! Förhoppnijngsvis har sten/gruset åkt ut nu, och då brukar jag vara lite öm några dagar för att sedan bli bra.

Idag ska jag läsa litteratur inför pm:et, så mycket jag bara orkar. Bara jag kommer på en frågeställning så går det nog ganska fort att skriva det. Men än har jag inte kommit på någon bra. Löser sig nog när jag har läst litteratur.


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0