Fri Fredag

Idag har jag haft en fullständigt ledig dag! Det var länge sedan det hände, minst sagt. Skrev klart pm:et igår eftermiddag och skickade in det, så idag har jag inte behövt tänka på det. Istället har jag läst en bok, Molly Moon stops the world. Köpte den faktiskt när jag var i Skottland för fyra år sedan, men det har inte blivit att jag läst den förrän nu. Riktigt underhållande iaf!

Sedan så har vi gått en långpromenad i det underbara höstvädret, Hamlet fick pinna på för fullt. Riktigt skönt att röra på sig igen efter att ha varit däckad några dagar. Imorgon blir det återigen ledog dag, och jag hoppas på lika härligt väder som idag.

Kvällen bjuder på film, samt god mat. Lax med pepparrotsfraiche blir det för min del, och Peter äter lövbiff med ugnsbakade rotsaker. Fredagsmys så det förslår!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0