Frustrerad

Känner mig minst sagt frustrerad. Försöker komma på en bra frågeställning att utgå ifrån i mitt PM, men har än så länge inte lyckats. Förutom PM:et ska jag göra seminarieuppgifter tills på fredag, samt plugga till duggan på måndag. Tidsprioriteringen känns en aning svårlöst! Jag vill fokusera på PM:et först och främst, men kommer inte så mycket längre förrän jag bestämt frågeställning. Ingen som har något förslag? Jag vet iaf att jag vill få in utmärkelsen Skola för Hållbar Utveckling på något sätt. Tycker det är intressant att av landets ca 5000 grundskolor, är det endast 89 som har utmärkelsen, varav 6 av dem ligger i lilla Sala kommun... Borde inte fler skolor sträva efter att få den, eftersom HU anses vara en såpass viktig del av skola och samhälle? Intressant fråga, men kan tyvärr inte bygga hela PM:et på den.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0