Kaos

Igår kväll fick jag ett ganska ordentligt njurstensanfall, och var helt säker på att vi skulle behöva åka in till akuten. Blev minst sagt stressad, eftersom jga bara hunnit börja skriva resultatdelen på pm:et, som ska lämnas in på fredag. Vi fick till och med öve henrik hit som standby ifall vi skule åka in, så han kunde passa Hamlet. Efter medicinering och lite envishet lyckades jag till slut somna. Sov ganska dåligt inatt, och är fullständigt utschasad, men jag är iaf hemma, och har på något underligt sätt lyckats skriva vidare på pm:et. Peter och Henrik fungerar som korrekturläsare, och de påstår båda att det är bra skrivet. Med tanke på hur mitt huvud fungerar just nu så känner jag mig en aning skeptisk, men får väl helt enkelt lita på dem. Nu har jag tagit en paus, ska äta lite lunch och vila några timmar innan jag fortsätter. Har bara två frågor kvar att besvara, och sedan slutdiskussionen. Hoppas orka göra färdigt idag, så kan jag ta det lugnt imorogn. Har bokat om både optiker och sjukgymnast som jag egentligen skulle till imorgon eftermiddag. Nu bliir det lunch och lite tv-tittande.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0