Klurar...

I förmiddags var jag på en ganska värdelös föreläsning. Problemet var dels att vi redan gått igenom allt tidigare i kursen, dels att det märktes så tydligt att föreläsaren inte trivdes med att prata inför människor. Tror faktiskt aldrig jag varit med om någon som verkat så obekväm i sin roll som föreläsare förut.

Nu sitter jag och klurar lite på mitt pm. Har inte börjat skriva än, men tror att jag vet vad jag ska skriva om iaf. Ska till biblioteket imorgon och leta lite litteratur.

Ikväll blir det utgång med klassen, vi ska till Orvars (Norrlands nation) och sitta och tjôta några timmar. Har hällt i mig ett par koppar espresso med vispgrädde, var helt slut förut och behövde lite snabb energi.

Tillbaks till pm:et. Någon som har bra förslag till frågor om utmärkelsen skola för hållbar utveckling ur ett didaktiskt perspektiv?

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0