Måndag morgon

I eftermiddag är det dags för kursens andra dugga, den här gången i sociologi. Känner mig ganska förberedd, men ska plugga lite  till innan jag ger mig iväg.
I lördags var Sofia och Adde här på middag. Hamlet blev bortskämd med både tuggben och en mycket rolig leksak med tut i sig, som han lyckades halshugga innan kvällen var slut! Det var iaf riktigt trevligt, och vi ser fram emot nästa gång :)

Förutom duggan ska jag till optikern i eftermiddag. Ska välja lins, och det blir den första jag provade. Den sista var snäppet skönare, men mycket svårare att ta ur så då kvittar det tycker jag. Ikväll ska jag fortsätta med mitt PM också, har som mål att försöka vara färdig senast onsdag kväll, vilket bör gå.  Det ska in kl 12 på fredag, så då har jag lite tid för finputsning. Ikväll blir det att leta litteratur så jag kan komma igång och skriva imorgon.

Det blir också bio imorgon kväll, Resident Evil: Afterlife 3D tillsammans med Peter och Henrik. Ska bli riktigt spännande att se den, sägs ha den hittills mest avancerade 3D-tekniken! Nu ska jag plugga lite till :)


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0