Solig lördag


En busig Hamlet ville mer än gärna hjälpa till att bädda sängen imorses!

Sent i torsdags kväll fick jag ett nytt, lite mer ordentligt njurstensanfall. Lyckades även denna gång slippa åka in till akuten, men låg utslagen hela dagen igår, och är minst sagt inte riktigt i form än. Men jag känner mig betydligt piggare, och efter att ha städat klart lägenheten blir det lite tentaplugg innan vi får besök av Sofia och Adde ikväll. Igår kom det första snöfallet! Stora, härliga snöflingor som sakta dalade ner, för att spårlöst försvinna så fort de snuddade vid marken. I ca tio minuter snöade det, kanske lite tidigt, men det var riktigt mysigt. Ska bli så kul att se vad Hamlet tycker om snön när den dyker upp ordentligt längre fram! Nu ska jag återgå till plockandet. 




Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0