Dags att gardera sig

Vaknade imorse med världens sandpapper i halsen och sprängande huvudvärk. KÄnns i hela kroppen att det är en rejäl förkylning som försöker ta över. MEN, det vägrar jag gå med på, och innan jag erkänner mig besegrad blir det Bafucin halstabletter, Panodil, Echinagard, vitamindryck och mjukost för hela slanten. Ja, alltså, mjukosten är mitt mellanmål istället för snickers, wasabinötter och annat som man gärna vill ha när man känner sig lite ynklig. Men inget av det är LCHF, så då bli det mjukost. Det är jag och min kompis Den Skrattande Kon!
Stannade dock hemma från min enda föreläsning idag, då jag tänkte det var bäst att lyssna på kroppens signaler. Har inget imorgon, så då blir det att kurera sig en tag till innan det blir nya tag!

Min kompis!






Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0