Dugga

I förmiddags gjorde jag kursens första dugga. En dugga ska vara en mindre tenta/examination, men den vi gjorde idag var precis som en vanlig tenta, fast på endast två timmar. Stressigt, men tror det gick bra!
Efteråt var jag, som oftast efter skriftliga prov, helt slut, så Hamlet och jag tog oss en liten middagslur. Peter hade en tenta på eftermiddagen, och när han kom hem gjorde vi hemgjorda hamburgare och såg på film. Nu har vi hjälpts åt att diska, så blir det nog ganska tidig sänggång ikväll. Lyssnar på Eminems och Rihannas nya låt, Love the way you lie. Riktigt, riktigt bra!

Men nu ska jag kolla upp lite grejer inför morgondagen, så lovar jag (på heder och samvete!) att uppdatera bloggen med lite bilder imorgon:)

Kommentarer
Postat av: M i z c a - Tredje gången gillt?

Skönt att det är någon som håller med mig.

Jag anser också det är bättre än att bara sitta och vänta på att få komma in på fskl.

En utbildning är bättre än ingen och jag tar hellre en barnskötarutbildning än hoppa runt på komvux om jag får välja.

2010-09-30 @ 14:37:45
URL: http://rodeback.blogg.se/

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0