Espresso Crema och tidningar

Jag har gett upp! Ingen idé att vara duktig student som tänker läsa på litteratur inför föreläsning, om nätet segar sig så man inte kan läsa litteraturen! Förutom det, så var det något av det tråkigaste jag läst. Samma sak som vi har pratat om tidigare, fast nu med massor av siffror och statistik inblandat. Inte undra på att människor förtränger/förnekar klimathoten när de presenteras på det sättet!
Nej, istället tänkte jag plugga lite till duggan vi har den 27, men så kom posten precis med något roligare:



Både Buffé och Allt om Mat! Så nu lider jag av svår beslutsångest, vara duktig student, eller mattidningsfanatiker...? Tror faktiskt att det går att kombinera, och oavsett vad jag börjar med, ska jag avnjuta en kopp riktigt mörk espresso med en klick vispgrädde på toppen, mums!



Kommentarer
Postat av: M i z c a

Jag hoppas verkligen jag gör det .. tack!

2010-09-25 @ 17:54:54
URL: http://rodeback.blogg.se/

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0