Föreläsning

Vaknade pigg som en mört kl 7, fast alamet stod på 7.30 Hoppade in i en dusch, åt frukost och tog en promenad till Ica med Peter och Hamlet för att köpa toalettpapper. Ganska effektiv morgon, va?

Om en timme ska jag iväg på veckans andra och sista föreläsning, på fredag är det seminarium som gäller. Det är samma föreläsare idag som det var sist, hoppas att han inte är riktigt lika seeeeg! Men det är väl att begära för mycket. SOm sagt, innehållet är väldigt intressant, men framförandet knde vara lite mer actionfyllt!

Ikväll blir jag och Hamlet själva, Peter ska till Stockholm för att träffa sin kusin som hälsar på en kortis, hon bor i New York annars. Det blir nog en gemensam hundpromenad med Åsa och Cirrus i eftermiddag. Hamlet har redan hälsat på en riktigt stor Border Collie utanför Ica. Tror han tyckte om färgteckningen, svartvit :)

Nu ska jag läsa några sidor till innan jag sticker iväg.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0