Girl's night out

Igår efter seminariet så hoppade jag på ett tåg till Västerås, för att köra girl's ight out med Josse. Vi började med ett par timmar på stan, hittade en tunika på New Yorker som jag inte köpte, men ska nog kolla om den finns här i Uppsala. Den var rätt cool...

Sedan snackade vi bort ett antal timmar hemma i Josses kanonfina lägenhet som nästan är helt färdigrenoverad, den är skitsnygg! Så begav vi oss ner på stan igen, snackade bort ytterligare några timmar (ja, det blev massa tjötande;) på en riktigt mysig pub, innan vi drog vidare på nattklubb och dansade loss konstant i två timmar. Det kändes i fötterna när man lade sig, minst sagt. Men riktigt kul var det! Vi ska boka in ett nytt tillfälle, förhoppningsvis är plånboken lite tjockare då så man kan shoppa loss lite också ;)

Var hemma igen runt 16 idag, fick en söt överraskning av Peter, som hade hunnit börja sakna mig, hihi. Han hade hängt upp ett kort i form av en rosbukett, och under hängde fyra provpåsar med te från Kusmi. Vi har varit nyfikna på det länge eftersom "alla" säger att det ska vara riktigt bra. Hade tänkt prova redan ikväll, men är för trött så det får bli imorgon istället.

Henrik är här, vi har kikat på Salt som var en riktigt underhållande film, och nu spelar grabbarna Xbox. Jag tänkte eventuellt göra dem sällskap en match eller två, innan det faltisk är acceptabel sovtid för en lördagkväll.
Tror jag ska in till New Yorker redan imorgon faktiskt och spana tunika...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0