Sjukgymnastik och stentjafs

Idag skulle jag ha varit på ett lektionspass med någon form av didaktik"lek", men igår kväll fick jag njurstenskänning, som inte gått över nu på morgonen. Kände inte för att riskera någonting, så jag är hemma istället.

Däremot så ringde jag till sjukgymnasten, och kom fram efter två signaler! Blev ganska snopen, med tanke på alla gånger jag ringt tidigare utan att komma fram. De hade ont om ider, så hon frågade om jag kunde komma på en gång eftersom jag bodde så nära. Så det gjorde jag. På med kläder och iväg. Tar ca 2 minuter att gå till vårdcentralen :)
Jag fick ett träningsprogram för min fot, och så ska jag tillbaka om drygt tre veckor. Så nu blir det två pass om dagen för att få lite ordning på fotskrället! För er som undrar så är har foten inte blivit bra sedan jag stukade den ordentligt i början av juli, och läkaren den gången ville att jag skulle till en sjukgymnast, och nu är det gjort.

Det dröjer tyvärr lite till med bilduppdatering, har flest bilder på mobilen, och den ville inte samarbeta när jag försökte överföra dem. Men ska försöka lösa det snart, om jag kan:)

Imorgon dyker förresten min far och bror upp här i Uppsala, Aron och Peter ska gå på Oktoberfesten på Vaksala Torg på lördag, medan pappa ska passa Hamlet. Iaf enligt honom, jag påpekade att jag också var hemma. Men det blir väl någon god (förhoppningsvis) mat och kanske lite film för oss två, medan grabbarna roar sig med Tyrolerhatt och Ompa-bompaband.

Nu ska jag fixa lite här hemma, ska försöka ordna med bilderna senare idag!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0