Tomt

Det har varit lite tomt på bloggen den här veckan, men ska försöka kompensera för det imorgon. Jag (vi) har pluggat, haft föreläsningar, fixat iordning hemma, varit hos optikern och haft besök av Peters bror och hans sambo. Men som sagt, mer om det imorgon!

Ikväll väntar broccoligratäng och film. Vi har också köpt en påse chips, eftersom det var tillåtet idag enligt kontraktet. Jag har inte ätit något sådant över huvudtaget under sex veckor, så det ska bli lite intressant att se vad jag tycker om det. Kan hända att Peter får den helt för sig själv... Vi funderar också på att utesluta det helt resten av kontraktstiden, och inte tillåta det förrän julafton, men ska avgöra efter kvällens lilla "test". Peter åt ostbågar den helgen jag var i Västerås hos Josse, och insåg då att han inte tykcte det var lika gott längre, ska bli kul att se vad jag tycker ikväll om de absoluta favoritchipsen - Estrellas Vickningschips.

Filmen vi ska se är Sunshine Cleaning, med bl a Amy Adams i huvudrollen. Mer om den kan ni läsa här

Ha en trevlig lördagskväll, så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0