Catching the butterfly


Vacker citronfjäril, den var svårfångad på bild, men en lyckades jag få!

Vi har haft några riktigt härliga dagar nere i Skaraborg. Grillning, promenader, hundmys och äggjakt har stått på schemat. Äggjakten var mycket uppskattad av båda familjerna, så Peter och jag tänker nog införa det som ny tradition. Det luriga är att lägga i lite mer personliga saker i äggen.
Solen har strålat från en blå himmel hela veckan, och både frukostar och luncher har intagits utomhus. En härlig försmak av sommaren! Den enda nackdelen med detta underbara väder är att arbetslusten försvinner ut genom dörren, och vägrar infinna sig igen. Huvudet har tagit ledigt, och njuter av vädret istället för att fokusera på eventuella arbetsuppgifter. Som tur är så känner jag mig lugn inför de sista fem veckorna, men ska för säkerhets skull organisera upp det jag har kvar att göra. Men nu, sen lunch ute på balkongen!


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

sv: åh tack så mycket! :D



jaha okej! :D går du ofta på bio, eller? :)

2011-04-24 @ 22:18:34
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Alexandra

bra kamoflerad fjärilen var, såg den inte först ;)

Hehe, ja det där med arbetslust... vet precis vad du pratar om. hehe!

2011-05-01 @ 11:17:33
URL: http://alex2a.wordpress.com

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0