Debatt

Hade lektion nu på förmiddagen, men är fortfarande helt slut och orkade inte iväg. Vill ha tillbaka min energi nu! Nåja, skickade iaf in uppgiften igår, så läraren har fått den. Idag har jag hunnit med att skriva en debattartikel till produktionskursen. Vi fick välja bland några olika alternativ, samt bestämma om vi skulle vara för eller emot. Jag valde "Schools should be responsible for reducing childhood obesity", och att vara för. Gick snabbare än vad jag räknat med. Men nu är jag återigen helt slut...
Tanken är att Peter och jag ska gå på bio ikväll, men vi får se hur det blir. Igår orkade jag iaf gå en långpromenad med Hamlet, och idag är det t o m ännu finare väder...


 


Hamlet posar vid bron


Kommentarer
Postat av: http://robinhoods.se

åh! :D, vilken var den bästa filmen du har sätt på bio annars då? :)

2011-04-23 @ 11:10:41
URL: http://robinhoods.se

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0