Måndag

Är fortfarande inte helt bra. Njuren gör sig påmind med jämna mellanrum och jag är något så fruktansvärt trött. I lördags gjorde Peter och jag ett försök att gå en rund apå stan, men det dröjde inte länge innan jag inte orkade så vi fick åka hem igen.
Henrik kom hit en sväng på kvällen, tanken var att vi skulle spela Halo, men jag fixade inte det pga yrsel och illamående, så vi kikade på thriller/rysare istället.
Igår dök Josse upp en sväng, vi käkade mat och hon och Peter spelade Black Ops och dödade zombies. Jag tog det lugnt och vilade.
Hade hoppats orka iväg till min lektion idag, men nej. Önskar jag kunde få tillbaka lite energi, det skulle minst sagt underlätta. Idag ska jag försöka läsa klart en till bok, och börja fila på en inlämningsuppgift. Så mycket jag hinner mellan vilostunderna...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0