Det händer saker!

Ja, faktiskt så verkar det som att det händer saker snabbare än väntat. Igår fick jag tid hos mag-tarmmottagningen, och idag damp det ner en kallelse till gynmottagningen i brevinkastet. Den första innefattar en mindre trevlig undersökning kallad sigmoideoskopi, och äger rum 3 oktober. Döm om min förvåning efter att ha läst om hiskeliga väntetider hos gynmottagningen, när jag fick en tid redan den 7 september! Det är knappt tre veckor dit, vilket känns väldigt bra. Bara hoppas jag fixar tiden fram dit, och att besöket ger något. Personligen tror jag nämligen att gynmottagningen kan vara de som kan hjälpa mig mest, men vi får se helt enkelt. Det händer iaf något! :)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0