Diagnos.

Endometrios. Japp, så heter det som har orsakat mig så mycket problem och smärtor. Efter en mycket noggrann (och smärtsam) undersökning fick jag det bekräftat. Det som jag har misstänkt ända sedan jag först hörde talas om den för ca fem månader sedan. Tänker inte gå in på det mer nu, utan det blir i så fall senare. Är någon intresserad kan ni hitta information här, eller bara googla "endometrios" så finns mängder med info om denna väldigt utbredda, men oerhört okända sjukdom.
Över till något betydligt roligare! Idag så var jag ju på konsultation hos XIII, det kommer bli så grymt! Och nu har jag inbokade tider för två sittningar, varav den första redan 17 september!!! Kan knappt bärga mig... Ska bli skönt att få "ge igen" lite och frivilligt orsaka min kropp lite smärta. Bara för att visa vem som faktiskt bestämmer ;). Nej, men jag är väldigt förväntansfull, ska in några dagar innan första tiden för att dubbelkolla så motivet är bra, hur det sitter, om det behöver ändras något innan det är dags. Tänker inte avslöja motiv här, utan ni får se bild när den är klar. Vilket kommer bli betydligt tidigare än jag väntat mig. Hihi, tatuering!

Kommentarer
Postat av: Akexandra

haha! jag vet vad det blir ju ^^

2011-08-29 @ 14:16:54
URL: http://alex2a.wordpress.com

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0