Examensförvirring

Har precis skickat iväg ett mail till examensenheten, och hoppas de kan bringa lite klarhet. Eftersom lärarprogrammet från och med nu i höst är "nytt", så har de tagit bort alla gamla regler för hur examen kan tas ut. Detta innebär att det blir en smula förvirrande då jag kommer att ta examen enligt de "gamla" kraven, som nu inte går att hitta någonstans. Fick en plötslig ångest över att jag kanske måste läsa mer än de här två sista terminerna, så beslutade mig för att undersöka saken snarast möjligast. Hoppas på snabbt svar, så jag slipper bygga upp skräckscenarier av typen "nej, men du kan inte ta ut examen förrän om minst två år till!" i huvudet...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0