Go with the flow

Har börjat inse att det kanske är bättre att inte tänka sig hur det ska vara utan bara go with the flow... Idag skulle jag haft körlektion, och jag skulle gå på en föreläsning. Inget av det kommer ha skett vid den här dagens slut. Borde väl ha misstänkt något under gårdagen, med tanke på hur extremt trött jag var, och att jag fick skippa introduktionen. Idag har jag en dålig dag. Ska medicinera och se om det blir bättre, men har ju tyvärr inte så värst mycket att ta till. Jag får inte börja med hormonerna förrän antibiotikakuren är avslutad, vilket den är nu på fredag. Så jag vet inte ens om hormonerna kommer hjälpa än, utan det får framtiden visa på.
Så länge så gör jag vad jag kan, hoppas på det bästa och planerar in att däcka i soffan tillsammans med nybakta kanelbullar och ett sye framåt eftermiddagen. Det kan väl inte ens endometrios ha något att invända mot?!!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0