Halvvägs

Ja, nu är vi drygt halvvägs genom 2011 (!). I början av februari satte jag upp några mål som jag har tänkt uppnå under året. Listan såg ut såhär från början. Det mesta är sig likt, men jag har ändrat lite i den. En ny, uppdaterad version kommer här:

  • Börja träna: Måste ju säga att detta målet lyckades jag väldigt snabbt med.
  • Fortsätta träna:Det andra målet har jag väl inte riktigt fått till än, att fortsätta träna regelbundet. Men tanken är att de ska uppnås nu under hösten.
  • Gå ner 10 kg: Jobbar på det för fullt!
  • Resa till ett varmt och soligt land: Turkietresan blev ju tyvärr inställd pga akut sjukdom (ja, de där jävla stenarna) men det finns ju några dagar kvar på detta år, hoppas kan jag ju...
  • Lära mig använda kajal/eyeliner: Återigen, jobbar på det.
  • Tatuera mig: Ja, det är på gång det med, har bestämt motiv, var den ska sitta och vilken tatuerare. Ska bara komma iväg till studion och kolla väntetid, samt spara ihop så jag har råd!
  • Sommarjobba: Detta har jag ju faktiskt gjort, och alltså uppnått målet. Även om det tyvärr bara blev halva tiden pga sjukdom (vilket också är anledningen till att tatueringen är uppskjuten på obestämd tid). Men jag har sommarjobbat!
  • Våga mer!: Detta är väl ett av de egentligen tuffaste målen, men jag tycker nog att jag är på god väg. Bättre kan det dock bli.
  • Genomföra Blodomloppet och Tjejmilen: Blodomloppet genomfördes den 31 maj på tiden 93 min. Mycket nöjd med det resultatet. Tyvärr fick jag problem med en benhinna efter det, så har inte kunnat löptröna på hela sommaren. Därför satsar jag framför allt på att genomföra Tjejmilenm, inte nödvändigtvis få en bättre tid.
  • Körkort: Ja, nu är det dags. Under 2011 ska jag ta körkort. Det är iaf planen.
  • Bli godkänd på alla kurser inför examensterminen: Vårterminens kurser är alla godkända (med strålande betyg:). Nu är det bara en tuff hösttermin innan examensterminen...
  • Så än så länge är två och ett halvt mål uppnådda, och resterande är på gång. Halvvägs genom 2011, och jag känner mig ganska nöjd. Nästa redogörelse kommer troligtvis i början av januari nästa år!


    Kommentarer

    Lämna tassavtryck ;o) :

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0