Måndag.

Idag är det måndag, och läkarbesöksdag. Peter har bett (läs:krävt) att få vara med, och ser ingen anledning till att han inte skulle få det. Han vill också veta och ha en del svar. Känns långt till klockan 14 bara...
Igår kväll invaderas vi av ett stort lurvigt odjur, och så Åke förstås. Jag hjälpte brorsan bada och decinficera Åke, vilket var en upplevelse i sig. Tror vi var lika blöta alla tre. Tack och lov för badkar. Hoppas nu bara att operationen går bra idag, så han kommer kunna skutta, springa och leka i framtiden.
Annars har jag tagit det väldigt lugnt i helgen, haft i stort sett konstant ont, och varit väldigt, väldigt trött. Som tur är har jag ju haft min Peter hemma, som har lagat mat åt oss och pysslat om mig. Nu väntar vi bara på läkarbesöket...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0