Saturday.

Trotsade tröttheten mm och begav mig in till stan med Peter och Hamlet. Vi mötte upp Josse för lite hederlig sushijakt. Efter många om och men blev det sushi som fick följa med hem till Josses myslutande lya. Hamlet surade lite för att han inte fick någon sushi...
Efter nyttig mat, blev det onyttiga chips och en helgalen men på något vis ända ganska smart film, Four Lions. Så utomordentligt puckad! Men ändå, den hade något visst... Fick beundra Josses kompis tatuering också, riktigt nice! Hoppas jag kan följa med på Josses andra sittning, så jag kan kika lite mer. Nu ska jag strax gå och lägga mig, har varit färdig för sängen i x antal timmar nu... :/

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0