Tidsbyte

Natten har varit till största delen sömnlös pga smärta och värk. Tror att jag fått ungefär 3,5 timmars sömn. Det räcker definitivt inte för att fylla min kvot. Men sömnbristen ledde iaf till att jag fick nog. Ringde till gynakuten för att få råd, fick prata med en jättetrevlig barnmorska som (tyvärr) sade att det lät som det vi helst inte vill att det ska vara. Hon sade också att jag definitivt inte skulle ha en akuttid, utan detta krävde en ordinarie tid så det ska gå att planera mer långsiktigt och reda ut det här. Däremot så letade hon reda på en återbudstid redan imorgon. Så imorgon 10.30 ska jag dit, och förhoppningsvis få reda på om det är som både hon och vi misstänker. På ett sätt föredrar jag att det är så, för då vet jag iaf vad som väntar, och framför allt vad det är som är fel. Menmen, morgondagen ger förhoppningsvas svar!

Kommentarer
Postat av: Akexandra

<3

2011-08-25 @ 18:11:45
URL: http://alex2a.wordpress.com

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0