Change of plans?

Det går ju sisådär just nu med studierna. Eller, så länge jag får sitta i lugn och ro under många och korta stunder så fixar jag att både läsa och skriva individuella uppgifter. Problemet nu är att i den här lilla, lilla delkursen så ingår ett obligatoriskt grupparbete. Vilket ställer till det en smula. Eller t o m en stor smula. Det är inget stort arbete alls, tvärtom. Men det ska göras i grupp, och redovisas både med en skriftlig rapport och en muntlig redovisning i januari. Vilket är lite komplicerat när jag fungerar ungefär varannan dag, är jag aktiv ena dagen, så är energin puts väck nästa. Så för tillfället försöker jag pussla ihop en studieplan inför vårterminen, som skulle göra att jag bara har grupparbetet att ta igen från denna terminen. Bortsett från det jag har kvar från sjukskrivningen förstås. Det skulle i så fall innebära att jag kan ta det lugnt fram till tentorna i januari, och bara ägna mig åt att läsa på egen hand.
För övrigt så är ett av det här årets mål nu nådda. Min tatuering är färdig! Ska försöka få till en bra bild sedan när den har läkt färdigt :)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0