Flyttfåglar

Dagen började med en god frukost följt av första långpromenaden på evigheter. Strålande kyligt väder, en överlycklig skuttande hårboll och en Peter att gå hand i hand med var inte alls fel. Väl hemma värmde vi oss med en kopp te, innan det blev dags att göra klart min restuppgift. Väl inlämnad, så tog jag ledigt resten av dagen. Har dock ägnat mig åt att fundera och planera inför början av februari, då vi ska flytta! Vi lyckades till slut få en av de där 2:orna med uteplats och trädgård vi suktat efter, inte nog med det så ska alla ytskikt bytas ut och vi får bestämma allt själva! Det känns helt galet att vi efter nästan fem år ska bryta upp och skapa ett nytt hem, men samtidigt oerhört spännand och skönt att lämna Flogsta som vi har tröttnat på. Det jag kommer sakna mest är nog Ica Maxi Stenhagen, vilket säger en hel del om hur vi trivs här för tillfället. Mer info kommer imorgon, då kontraktet förhoppningsvis dyker upp i brevlådan!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0