När juldagsmorgon glimmar...


Det har varit en riktigt mysig jul, så länge jag låtit bli att titta ut genom fönstret! Det var bättre igår, då det var riktigt kyligt och stilla ute, och Julaftons kväll avslutatdes med frost och stjärnklar himmel. Idag blåser det halv storm och är riktigt ruggigt.
Vi fick många fina presenter både Peter och jag, en som jag blev riktigt glad över var den här parfymen, som jag letat efter länge. Luktar ljuvligt gott, och jag har sniffat på den hela dagen!


Det var en lugn julafton, med två julbord precis som vanligt, paketöppning, lite tv-tittande och spel. Blev inte så sent då jag var trött, men är väldigt nöjd ändå. Idag åkte jag och Peter till rean för att jaga mikrovågsugn, men då den vi hittade inte var nedsatt så sparar vi den till närmre flytten istället. Kom dock hem med en spikmatta för hela 29:-!
Resten av juldagen kommer fortsätta i lugnets tecken, och mest bestå av filmer, julbordsrester och lite julgodis.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0