Näst sista

Idag är det näst sista dagen på 2011. Det känns faktiskt riktigt skönt, och vi ser minst sagt fram emot ett nytt år med nya möjligheter. Jag har höga förväntningar på 2012, inte minst att jag ska få en fungerande behandling så jag kan återgå till ett normalt liv i största möjliga mån.
Dessutom ska jag läsa e nkurs i drama och improvisation för pedagoger nu första delen av vårterminen, vilket känns riktigt roligt! Har saknat teaatern, men inte riktigt haft tid att ägna mig åt det, så nu när jag kan kmbinera den med studier blir det perfekt.

Dagen bjuder på frost och solsken, så vi ska nog passa på att ta med Hamlet till Heden så han får springa av sig riktigt ordentligt. Jag är lite påverkad av biverkningar idag, då det blev lite väl häftigt anfall igår kväll så jag fick medicinera. Men det ska nog gå bra ändå. Peter och jag, och ev syrran, ska ta en sväng till Skövde också, så jag kan skriva upp namn och storlek på en matta som jag tänker önska mig i 25-årspresent. En matta? Ja, en helt fantastisk ryamatta som skimrar i starkt lila och är underbart mjuk att gå på. En riktig kvalitetsmatta, som både jag och Peter är kära i.

I eftermiddag ska vi förbereda morgondagens dessert, och sedan packa våra väskor. Imorgon åker vi in till Skara för att stanna, och på måndag blir vi uppkörda av Ulla och Johnny. Det blir några högeffektiva studiedagar innan tenta och uppsatsventilering. Sedan blir det ny termin och nya kurser!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0