Söderut


Imorgon bär det av söderut för att tillbringa jul och nyår i Västgötaland. Vi lyckades få till det att åka ner med bil, då en vän till min syster som bor i Stockholm ändå skulle åka ner för att fira hennes födelsedag. Så vi blir upplockade imorgon. Hamlet är väldigt fundersam över väskor, och alla lådor, men tror han kommer bli väldigt glad att få komma ner på lite "vinterbete". Han hittade förresten en ny sovplats tidigare idag, ska visa bild vid ett senare tillfälle. Både Peter och jag blev lite snopna över hans plötsliga infall :)

Idag har också den sista touchen lagts vid de sista julklapparna, och vid syrrans födelsedagspresent. Jag orkade iväg en snabbis på stan (var ändå tvungen att köpa Helosan till min tatuering) och fixade det sista. Peter har tyvärr blivit jättesen, han är på väg hem nu med mat. Planen var att vi skulle hinna städa, tvätta och fixa iordning i eftermiddags, men vi får väl helt enkelt vara uppe sent ikväll... Ska ju bara sitta i en bil imorgon förmiddag iaf.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0