Bra service!

I slutet av augusti förra året hittade jag och Peter den perfekta telådan i trä med glaslock hos en webbutik, www.fridasgard.se. Tyvärr så var den då inte i lager, och jag mailade och frågade om den skulle återkomma. Ägaren kunde inte svara på detta, då de köper in från Frankrike, men lovade at tåterkomma när/om lådan dök upp igen. Detta var den 26 augusti förra året.
Idag hade jag fått mail, där hon skrev att om jag fortfarande var på jakt efter lådan, så fanns den nu inne! Sex månader efter att vi haft kontakt. Det kallar jag bra kundservice!
 Och eftersom det händelsvis är så att Peter och jag inte hittat någon annan telåda som uppfyller våra krav, så beställde jag den på en gång. 


Den efterlängtade telådan! Finns nu endast ett exemplar kvar om någon skulle vara intresserad.


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0