Fredagskväll

Hamlet och jag har kikat på film och myst i soffan. Jag har dessutom druckit en kopp gott kamomillte, och ska strax dra mig mot sängen. Peter är fortfarande på karake/spelkväll. Imorgon skulle vi egentligen båda två till Stockholm, äta brunch och gå på muséer med Peters föräldrarm men pga av att min njure inte känns helt hundra än, väljer jag att stanna hemma. Är grymt sugen på att testa brunchstället, Rue du Pont Noveau, som tydligen ska vara grymt bra. Då särskilt deras dessertbuffé... Men Peter har lovat mig att om han tycker det är bra, så ska vi gå dit en annan gång! Och då känns det inte riktigt lika surt... Dumma njure!

Jaja, det blir fler tillfällen. Bjuder på en bild av solnedgången över skogen hemma i Axvall, bara för att markera dagens slut. (Ja, jag har äntligen fört över bilder och fixat med kameran;)


Sky on fire...


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0