Hundaktiviteter

Solen strålar idag, underbart! Jag har haft en störig natt med osammanhängande sömn, och känner mig en smula golvad. Det är "rören" som stört, men jag har inte behövt ta till starkare grejer, utan det har gått ändå.

Idag ska Hamlet till hundfrisören och bli korthårig. Just nu är han utseendemässigt perfekt enligt mig, men för hans egen skull och för att pälsen ska bli mer lättskött i och med vädret ute nu, så är det dags. Vi ska pröva ett nytt ställe som ligger i samma hus som vi ska börja kurs i på måndag. Fick förresten mer information om kursen igår, och den pågår 18-21, tre timmar! Undrar vem som kommer vara tröttast, Hamlet eller jag?




Senast Hamlet klippte sig, början av november.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0