Måndag

Det blev ett snopet avslut på Peters födelsedag, vi hann se filmen (som var riktigt underhållande!) och de andra hann få i sig varsin öl innan min njure gjorde så vi fick bryta upp och åka hem. Slapp dock åka in till akuten, men har legat utslagen hela helgen. Börjar känna mig bättre idag, men skippade morgonens tidiga föreläsning för att orka med både seminarium och hundkurs i eftermiddag/kväll. Känner mig fortfarande lite darrig i kropnne, men kan inte missa ett till seminariumm utan måste gå på detta. Ska ta det lugnt fram tills jag ska iväg och bara läsa lite. Har iaf hunit installera programvaran till kameran, och kommer under morgondagen lägga upp lite bilder fån Peters födelsedag! Idag hinner jag inte :)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0