Någon fyller snart år...

Kan inte påstå att jag önskar mig särskilt mycket, men några saker finns på önskelistan. Och önska kan man alltid göra, oavsett pris eller genomförbarhet!

Contrast Soft Bag SEK 549, Friis & Company - NELLY.COM
Den här väskan från Friis & Company skulle göra sig fint på min axel i vår! 549:- hos Nelly.com


En glassmaskin! Finns det något godare än hemgjord glas? Tveksamt... Den här gröna saken kostar 299:- hos NetOnNet.


En Kyocera mandolin till köket. De brukar ligga på 300-400:-, och finns i de flesta köksaffärer.


Halsband "Hope" från Dogeared. Vinsten går till bröstcancerforskning. Finns hos www.kyssjohanna.se för 545:-

Det var de lite dyrare föremålen på min lista... De mer realistiska dyker upp någon annan dag :P

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0