Träning

Jag ha precis avslutat ett 45-min pass på Orbitreken, det blir tredje dagen på raken. Idag fick jag kämpa lite extra, då min njure (eller rättare sagt "rören") bestämde sig för att krångla lite. Tänkte ge upp efter 30 min, men på ren envishet fixade jag de sista 15. Känns bra att jag har börjat komma igång så smått med träningen. Väntar dock med att sryka pinkt två på listan i föregående inlägg tills jag tränat regelbundet i åtminstone en månad!
Riktigt bra att jag fick låna med mammas Orbitrek upp, nu kan jag träna när som helst, och den står framför teven så jag kan kika samtidigt för att få tiden att gå fortare. Vi ska ta tag i simningen igen också, köpte tio-kort att dela på, så får vi se när det blir första gången.    

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0