Change of plans

Det har blivit ändrade planer. Min njure´började krångla sent igår kväll, och har fortsatt nu under dagen. Vi visste inte riktigt hur vi skulle göra med tågresan. Sedan upptäckte vi att tåget var försenat, först tio, sen trettio och nu femtio minuter. För att inte riskera ett ordentligt anfall på tåget mitt ute i ingenstans, bestämde vi oss för att köra på en oplanerad roadtrip istället. Vi ska få låna Peters föräldrars ena bil. Först hade vi tänkt åka idag, men Peter ville vänta och se vad som händer med min njure, så vi åker tidigt imorgon istället. Vilket jag håller med om känns smart. Bara tur att Peters föräldrar inte behövde ha den andra bilen innan måndag.
Så vi åker upp imorgon, har några intensiva arbetsdagar, och på lördag kör Peter själv ner bilen och tar tåget tillbaka till Uppsala på kvällen.
Nu ska jag ta mer smärtstillande oh hoppas på att hålla stenen i schack!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0