Göteborg och Desigual

Vi kom nyss tillbaka till Axvall från Göteborg, där vi har tillbringat dagen med Peters föräldrar. Vi åt god lunch på Ma Cuisine, och strosade längs Avenyn och i Haga, innan vi drog oss mot Nordstan.
Jag köpte mig ett midjebälte från Åhlens, Peter hittade det åt mig, och jag tyckte det var riktigt snyggt.


 Midjebälte 99:-. Klicka för större bild

Sedan gick vi in på Desigual, och fascinerades och imponerades av detta minst sagt färgglada och annorlunda märke. Några reafynd blev det, två skjortor och en tröja till Peter, och en klänning till mig. Visserligen inte några av de mest extrema, utan mer snygga och lite annorlunda.

Imorgon åker vi hem till Uppsala, och hoppas på tåg som håller tidtabellen. Väl uppe blir det några intensiva dagar med uppsatsskrivande, innan det är dags för vårens kurser att starta.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0