Influensa?

Tänkte bara tala om tat jag lever, om än knappt... Har drabbats av hög feber, riktigt jobbig hosta och halsont och varit sängliggandes sen igår vid lunch. Misstänker influensa, dock inte svinet eftersom jag vaccinerade mig i fjol. Dagen har tillbringats i soffan, hostandes med en fluffboll på magen. Peter har kört ner bilen till SKara, och ä på väg upp igen med tåg. Så jag är mest tacksam över att Hamlet förstår att matte inte är i form idag, han har varit sympatisjuk med mig, och legat och slumrat större delen av dagen. Josse var här igår och sov över, så hon rastade Hamlet innan hon åkte hem idag. Sedan trotsade jag 39 graders feber och frossa och gick ett varv runt huset för att rasta Hamlet. Det var mer än jag egentligen klarade av... Men nu ligger vi i soffan och vänta på husse. Om allt flyter på som det ska bör han vara hemma strax efter 21. Ska streama en film till tror jag, är ungefär vad jag orkar med just nu...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0