Nystart

På grund av att jag blev sjuk, och endast kunde få i mig isglass och saft sköt vi upp vårt kontrakt tills jag blev tillräckligt frisk igen. Vi ville fortfarande att det skulle gälla under tio hela veckor. Så från och med idag fram till och med den 27 mars har jag och Peter ett kontrakt. Det är i stort sett samma som vi haft tidigare, dock något hårdare. Eftersom vi gör det för vår egen skull, beslutade vi oss för att inte ha någon särskild belöning om vi klarar det eller något straff om vi inte gör det. VI ska helt enkelt fokusera på att äta nyttigare, röra på oss mer och undvika att bli försoffade igen.
Jag tänker ju dessutom jobba på att gå ner i vikt och förbättra min kondition, och mitt första veckomål till nästa måndag blir att försöka gå ner 1,0 kg. Jag kommer under dessa tio veckor att äta enligt LCHF, då jag tidigare har märkt att jag mår bättre av det. Så önska oss lycka till, idag sätter vi igång!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0