Nytt LCHF-kontrakt

Idag börjar mitt nya kontrakt med mig själv. Från och med idag, den 3 januari till och med den 13 mars ska jag äta enligt LCHF, undvika allt socker och alla snacks. Det blir 70 dagar, alltså 10 veckor. Varje vecka tänkte jag skriv en kort utvärdering i blogggen, så ni kan läsa hur det har gått.
Redan idag blir det prövning, vi ska till Göteborg med Peters föräldrar, och då bland annat äta ute. Får hitta någon sallad eller soppa som kan fungera.
Eftersom jag kommer ha mindre lärarledd undervisning, och därigenom mer tid att själv planera så räknar jag med att det ska gå riktigt bra. 10 veckor  och förhoppningsvis en förbättrad version av mig själv!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0