På bättringsväg

Jo, nu börjar jag känna mig något bättre igen. Hostan är kvar, men istället för hostattacker varannan minut har jag uppgraderat mig till var tjugonde minut. Har fortfarande världens huvudvärk, är kraftlös och blir yr om jag är uppe för länge, men det börjar kännas i huvudet att jag kommer bli frisk inom en relativt snar framtid iaf!

Har fortfarande inte kunnat skriva något pm tills imorogn, utan planerar att ägna helgen åt det istället. Vill ju helst producera något som åtminstone är av godkänd kvalitet.
Däremot funderar jag på att testa mina gränser och ta mig in till banken idag. Har ett ärende som måste fixas, skulle gjort det redan förra veckan, men nu blev det ju som det blev. Kan vara värt att utmana mig lite om jag ska fixa en fyra timmars opponering imorgon. Även om jag mest ska sitta och lyssna, så ska jag fortfarande vara där hela tiden. Får fundera en stund och se vad jag gör...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0